Aradığınız Ünlüyü Bulamadıysanız İsmini Yazınız...

Aradığınız yazımızı hala bulamadıysanız CTRL+F tuşuna basıp aramanız rica olunur...(CTRL tuşuna basılı tutarak F tuşuna basınız)

18 Ocak 2010 Pazartesi

sitem dolu sözleriniz,sitemli söz ,sevgiliye sitemli söz, sitem dolu sevgili sözü

Hani Bırakmayacaktın Ellerimi, Hani Gülücektik Her Acıya Birlikte Eyy Sevgili, Şimdi Kollarım Boş Soğuk ve Sessizim Sensiz...


Ne Sesin Gelir Oldu Kulağıma Ne Hayalin Gelir Oldu Gözlerime, Sadece Bir Başıma Kaldım Yalnızım ve Sensizim...


Kimseye Anlatamam içimdekileri, Kimseye Söylemem Derdimi, Sadece Adını Anarım her Adını Andığımda Ağlarım Vefasız Sevgilim.


Kimseye isyan ettiğim yok, Kimseye Söyledğim Kırıcı Bir Söz Yok, Sen Hep Mutlu Ol, Ben Ağlasamda Sen Gülmeye Çalış Gülüm...


Kimse Sevemez Benim Kadar Seni, Kimse Beklemez Benim Beklediğim Gibi Seni, hep Seni Bekleyeceğim, Gittiğin Gün Gibi Geldiğin Günüde Bekleyeceğim Hayırsız!


Keşke Mutlu Olduğumdaki Sevinç Gözyaşlarım Gibi Olsaydı, Hüzünlü Günümdeki Gözyaşlarımda, Gözlerimden Akan Her Yaşın Bedduası Sanadır Sevdiğim..


insanlar Mutlu Olduklarında Paylaşmayı Öğrenirler, Yalnız Olduklarında ise Ağlamayı Öğrenirler, benim Gibi..


Dertlerimin Dermanı Olursun Sanıyordum, Sen Yalnızca Dertlerime Dert Olmuşsun Şimdi Daha iyi Anlıyorum.


Sefasını Sürdüğün Hayatta Biter, Birgün Gülen Gözlerin Ağlayarak Bakar Etrafa İşte Ozaman Ben Olmayacağım yanında, Kendin tek Başına Gidiceksin Bu Dünyadan!!!


Boğazıma Düğümlenir Anılarım, Anlatamam Gözyaşlarım Boğar Bedenimi Kapatır Dudaklarımı, Bu Bedenden Artık ne Adın nefes Olup Çıkar Ne Hayalin Gözümün Önünde Kalır vefasızım!


Zaman Akıp Geçiyor, Sana Dur Diyemediğim Gibi Zamanada Söz Geçiremiyorum!


En Güzel Yaşanacak Yılların Yarım Kalan Bir Oyuncusuyum, Sana ve Senin Gibilere Kalsın Bu Dünya, Ben izlerim Sizi...


Aslında Üzüldüğüm Sen Değilsin, Sana Harcadığım Zamanım, Aslında Gözyaşlarımın Sahibi Sen Değilsin, Sana Adadığım Anılarım!


Dur Demem Gidene, Kal Demem terk Edip Gidenlere, benim hayatım belli, Yaşadıklarım belli, beni Seveceksen Böyle Sev Bende Severim belki!


Şarkılarda Bulurdum Seni, Şiirlerde Yaşatırdım o yıldız gözlerini, Şimdi Bir Hikaye Oldun Arasıra Hatırlanıyorsun..


Acı hayatıma bir tat veren Sen, Tatlı hayatına Acı Veren ise Benim...


Sitem Etsemde Sana Anlamazsın Boşuna, ne Dediysem Sana bildiğini Okudun Ezbere yaşadın, Şimdi Bak hayatına Belki Anlarsın Yaptığın hatalarıda..


Rengarenk Hayatımın Karanlığa Dönüşü Oldun, Gülen Gözlerimin Yaşı Oldun, Senin için Atan Bu kalbin, Snei Unutmasına Neden Oldun..


Yılların Ağlatamadığı Bu Gözleri Sen Ağlattın, Mevsimlerin Yıkamadığı Bu Bedeni Sen Yıktın, Acılara Direnen Bu genci Hayatı Bir Lafınla Bitirdin Vefasız Sevgilim..


Kapılar Kapansada Ağır Ağır üzerime, yine gözlerini düşünerek yaşayacağım, ama bilki eskisi gibi Olmayacağım, Hayatı 1 Adım Önde Yaşayacağım..


Sen Güldüğünde Mutlu Olurdum, Çarpardı Kalbim Durmaksızın, Şimdi Bakıyorumda Sen güldüğünde sadece bir tebessüm gösteriyorum sana, hayat senide değiştirdi benide sevgili..


Dağ Gibi Umutlar Kurduk hayatımıza, ne Sözler Yazdık Yüreğimize, Şimdi Bir Yalanın Ğeşinde Koşuyoruz Yarınları Görmeden Yalanlar içinde!


Esir Oldum Sana Kopamıyorum, Nasıl bir Sevgiyle Bağlandım Sana Anlamıyorum, ya Delice Sev Beni Yada yalanlar içinde Yürütme Bu Seveni!!!


Ellerim Seni Arasada Kendime Söz geçireceğim, Gözlerim Seni Arasada Görmeyeceğim, Şuan kalbim Senin için Atsada Birgün Başkası için Atmayıda Öğrenir..


Helalimsin Benim, Ölümlü Hayatta Uğruna Ölebileceğim ilk ve tek Sevgilimsin benim, Sen Bilmesende, Bilmek istemesende Ben Hep Seni Seveceğim Sevgilim..


Ağlayan Gözlerimin Sahibi Sen Sebebide Sensin, Titreyen Bedenimin Sebebi Sen Olsan Bile Sahibi Sen Değilsin!!!


Zincir Vurdum yaralı kalbime Artık ne Severim Ne de Sevilmek için bir çaba gösteririm, Mühür Vurdum Gözlerime Artık ne bakarım Ne de Bir Can yakarım!!!


yaşadıkça daha iyi anlıyorum ki, bir yalanala mutlu olan insanlar yalanların içinde kendilerini kandıranlardır.


ilk seni seviyorum derken gözlerinde görmüştüm, bu sevginin acıyla biteceğini..


yağmur taneleri gibiydik seninle bulutların arasından düşerken kaybetmiştik aslında birbirimizi!


sen en güzel hikayenin ölümsüz kahramanı olarak kalıcaksın, ben ise o hikayede "kahramanı" kahraman yapan oalrak Anılacağım...


Bir Hatırım olsaydı Sende, halimi Sorar Arardın, Bir Değerim Olsaydı Gözünde belki Bir Mesaj Atardın, Eğer Bende Değerin Olmasaydı bende Senin Gibi Yapardım..


Hayatımın Biteceği Gün Son Sözüm Yine Seni Seviyorum Olacak, Tabii Bu Sevgiyi Hak Edersen Sevgime Layik Olursan Son Sözümde ilk Sözümde Sen Olucaksın Gözlerimde...

0 yorum:

Yorum Gönder

Hemen üst taraftaki ''Yorum Gönder''tuşuna basarak ünlülerin e-posta adresini paylaşabilirsiniz...
 

©2009 sanatcılar | by TNB