Aradığınız Ünlüyü Bulamadıysanız İsmini Yazınız...

Aradığınız yazımızı hala bulamadıysanız CTRL+F tuşuna basıp aramanız rica olunur...(CTRL tuşuna basılı tutarak F tuşuna basınız)

13 Ocak 2010 Çarşamba

sevgiliye damar sözler, etkileme sözleri, duygu yüklü sözcükler

* nE Kadar Acımasız Olsada Bu Hayat İsminin oLdugu Her Yer Baha rAhat
* Telefonda Sen Aklımda Başkası Nickimde Bile Degilsin Anladın Mı aŞkısı =)
* Bir kArış Topragımı Vermem Kimseye Bu Ugurda Bir Degil Binlerce Can Vermek Gereksede . . .
* Allah’ım Yaqmur Yaqdır Yeryüzünde Pislick Cogaldı xD
* Yanqınlar Bile Yakmadı Gözlerin Kadar..
* Mühürlendin Sen Benim Ömrüme Darmadagın Yorqun Gönlüme
* Özenen Deqil Özendiren oLun, Alayına Gitmeyin Kendinize qElin..
* Benim 0lan Bana kalır Geriye Kalan y0L Alır
* istedigini Söyleme , İstemedigini İşitirsin Güzelim . . .
* Yazz Ama Yazılma.. xD

* Turkcell Bile Senden Daha Cok Seviyor Herqün Mesaj Atıyor
* Gözlerini Benim İçin Öldürür Müsün ?
* Ne Tuhaf Degil Mi? İçimi Acıtan Da Sendin, Acımı Dindirecek Olan Da x(
* Beni Bilen Bilir Bilmeyeninde Bilmek Gibi Bir Ayrıcalıgı Yoktur(h)
* İyiler Siyah Giyer Beyazları Korumak İçin. . .
* Bizde Böle Güzelim Ya Kabullenir Burda Kalırsın Yada Arkanı Döner Yol Alırsın..
* Son Kelimem Olsun Aydınlık, Son Nefesimde Karan Kendime, Hani Nerde Delikanlılık ? Yaptıgınız Apaçık Yalakalılık… =)

0 yorum:

Yorum Gönder

Hemen üst taraftaki ''Yorum Gönder''tuşuna basarak ünlülerin e-posta adresini paylaşabilirsiniz...
 

©2009 sanatcılar | by TNB