Aradığınız Ünlüyü Bulamadıysanız İsmini Yazınız...

Aradığınız yazımızı hala bulamadıysanız CTRL+F tuşuna basıp aramanız rica olunur...(CTRL tuşuna basılı tutarak F tuşuna basınız)

14 Ocak 2010 Perşembe

romantik söz,romantik cümle,romantik laflar,

herkes mi kusursuz ?
hiç kimsenin yarası yok mu sarıLacak?
herkes mi güçLü ; kimse ağLamaz mı düşünce?
kendine uzanacak bi eL aramaz mı ?
ben güçsüzüm düşerim ağLarım canım acır
yaraLarım ve kusurLarım var :
sırf bu yüzden insanım !!
sıradanım !!





Umudum Git (me) Sözünün Fısıltısında...







Öldürmez Süründürür Aşkın..


*dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

*SevmeyeNiyetLiysenİyiDüsünmelisin,AgLamayıÖgrenip GüLmeyi ßiLmeLisin,AskKumarGibidirDikkatEtmeLisin,Oynadığı nZar DeiLßiLmeLisin

*$izofrence yaşamına yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!

*h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!

MustiC bu Damardaki tokSin Beni Her gördüğün Yerde tiSKin Bu Aramızda Aşk başlamadan Bitsin... Ştt Lan Arkana Bakmadan YaYLan..

*eğer intikam alabilseydim seni affederdim

*ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

*kendin kadar akLımdasın

0 yorum:

Yorum Gönder

Hemen üst taraftaki ''Yorum Gönder''tuşuna basarak ünlülerin e-posta adresini paylaşabilirsiniz...
 

©2009 sanatcılar | by TNB