Aradığınız Ünlüyü Bulamadıysanız İsmini Yazınız...

Aradığınız yazımızı hala bulamadıysanız CTRL+F tuşuna basıp aramanız rica olunur...(CTRL tuşuna basılı tutarak F tuşuna basınız)

19 Nisan 2009 Pazar

karışık damar sözler, sevgiliye söyleyebileceğin damar cümleler, sevgiline karışık damar cümleler, süper damar sözler, damardan laflar.

Varmı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar. » Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi.. » Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım.. » Hasret kapımda nöbetler tutuyor.. Sevgilim uzak bir $ehirde gözlerim onu arıyor.. Bir ku$ olup gitsem a$sam $u enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam.. » Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim, günaydın benim Her$eyim.. » Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!! » DudakLarın'Da A$kıN YankıSı var SevDan'a Kapı*** BiR KaLBiM var.. Beni Sana BağLayaN BüyüK üMiTLeRim var.. YıkMa DunyaMı SaNa VeRecek SON Bir CaNıM Var!!!Giden Gitmiştir...Gittiği Gün Bitmiştir...Ben Gideni DeğiL...Giden Beni Kaybetmiştir...! Bag DaLganaSenin Ruhun Fahişe oLmuş GüzeLim.Bedenin Bakire oLsa Neye Yarar...!Dogusum Kusurdu Yasamam Hata Ben İsyan Ettim BoyLe Hayata...!yüreğimde tamiri yok çok hasarlar warkolumuza jılet attıranlara üçlüyü terten sardıranlara isyanım allaha degıl allahsızlaraßeNi ßi DoSTLaRıM ßiDe SeVDiKLeRiM ßiLSiN ... GeRiSi iLeRLeSiNMasamda hayalinle karşı karşıya oturuyorum,kadehimi doldurup tokuştturuyorum,ama şerefi olmayan bi kişinin şEREFSİZLİĞİNE içiyorumm....!'''BEn SeVdAMıN KaHrInI ÇeKeMeDiM'''!BEN DÜNYAYI SEVMEDİM, SEVENLER YAŞASIN...!YIKILASIN BEE DÜNYA,NELER AÇTTIN BAŞIMA,YIKILASIN BEE DÜNYABIRAKTTIN TEK BAŞIMAYERE BATASI DÜNYAHaYaT bANa AcıDAN,KeDeRDEn bAşKa biŞİy VeRmEdİ...!AYRILIK HASRETİ ÖLÜMDEN BETER.senİ Sevmek YÜrek İster, Benİ Sevmek G...! İster....!NE MÜSLÜM,NE FERDİ, BİLMEZ BENDEKİ BU DERDİ; SEN SÖYLE MÜSLÜM BABA, NEREDEN SEVDİM O ZALİMİ.......!!!sucumuz dunyaya gelmek mı be...(asi kankalar)bizi bizden baska kımse ılgılendırmez bızımlede kımse ılgılenmesın gerekmez(asi kankalar)biz kaybetmek ıstemedıgımız surece kımse kazanamaz(asi kankalar)SENİ SEVMEKTTEN VAZGEÇTTİM ARTIK BİLİYOMUSUN..!ÇÜNKÜ BENİMKİSİ İMKANSIZ AŞK BEE....?NEDEN BENİ ANLAMAK İSTEMEZ KİMSE,BU YALAN DÜNYANIN KAHPE İNSANLARINDAN BIKTTIM BEE,ÇÜNKÜ ANLAMIYORUM ÖYLESİ İNSANLARI,ARTIK GÜCÜM KALMADII O KADAR YORULDUM Kİİ BEN YENİK DÜŞTTÜM DUYGULARIMAASenDen BiR İsTeğiM oLacAk:SıĞmAyAcaK eLLEriNe,okYaNUslAr kAdAR DErİn,gÖKyüzü kAdAr sOnsuzZ, SaDaCE İkİ kELiMe BeNi UnUtMaGARİPLERE SESLENİP SEVERMİ DERSİN,BİR DAHA SEVİPTE DARBEMİ YERSİN,YARALIYIM ÇOK ÇARESİZİM,SEVMEMEYE YEMİNLER ETTİM...!!!!ben senin için yanarken burda.... sen kimbilir hangi kollarda üşüyorsun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Hemen üst taraftaki ''Yorum Gönder''tuşuna basarak ünlülerin e-posta adresini paylaşabilirsiniz...
 

©2009 sanatcılar | by TNB